لوازم تندرستی

لوازم تندرستی

لوازم تندرستی

لوازم ورزشی پارکی که به تعداد متنوع و به اشکال مختلف تولید و در بیشتر پارک های کشور قابل رویت می باشد.

گام زن جلو و عقب NO 01

نحوه استفاده از دستگاه : دستگیره را محکم بگیرید و بر روی پدال ها بایستید مرکز ثقل بدن خود را تنظیم کنید و سپس به سمت جلو و عقب حرکت دهید..وظیفه اصلی : دستگاه گام زن ،پیاده روی را شبیه سازی کرده و تقویت فعالیت های قلبی، تنفسی بدن، تقویت ماهیچه های شکم و کمر، افزایش انعطاف پذیری، توازن و تقویت عضلات ران و پا، مناسب برای افزایش سلامت کشش ماهیچه های کمر و ستون فقرات و مفاصل در قسمت پایین بدن می گردد. توجه : دستگاه بدن سازی گام زن برای تمام افراد با سنین مختلف مناسب بوده و بخصوص برای بیماران قلبی و عروقی پیشنهاد می گردد.

پرس سینه NO 02

نحوه استفاده از دستگاه : ورزشکار بعد از نشستن روی صندلی دستگیره را گرفته و به سمت جلو فشار می دهد و به آرامی دستگیره ها را به عقب بر می گرداند . این عمل باعث شده ورزشکار وزن خود را جابجا نماید.وظیفه اصلی : دستگاه پرس سینه جهت تقویت عضلات بالای سینه ،تقویت بازوها و مفاصل شانه کاربرد دارد.توجه : دستگاه پرس سینه برای نوجوانان ،جوانان و میانسالان مناسب است.

کشش زیر بغل NO 03

نحوه استفاده از دستگاه : ورزشکار بعد از نشستن روی صندلی دستگیره را گرفته و به سمت جلو فشار می دهد و به آرامی دستگیره ها را به عقب بر می گرداند . این عمل باعث شده ورزشکار وزن خود را جابجا نماید.وظیفه اصلی: دستگاه پرس سینه جهت تقویت عضلات بالای سینه ،تقویت بازوها و مفاصل شانه کاربرد دارد.توجه : دستگاه پرس سینه برای نوجوانان ،جوانان و میانسالان مناسب است.

گام زن چپ و راست NO 04

نحوه استفاده از دستگاه : به صورت صاف روی کفی بایستید و دستان خود را محکم بگیرید،و سعی کنید بدن و مخصوصا پایین تنه خود را به سمت راست و چپ حرکت دهید به مانند پاندول ساعت.وظیفه اصلی: دستگاه پاندولی (پهلو و بغل ران) برای تقویت ماهیچه ها در اعضای کمر و شکم و پشت و افزایش توازن در هر چهار عضو  است.

پرس پاNO 05

نحوه استفاده از دستگاه: لطفا بر روی کفه های صندلی شکل بنشینید، پاهای خود را بر روی پدال ها و دستان خود را بر روی میله مقابل خود قرار داده ، پا هایتان را تا انجا که میتوانید و با تمام قدرت  در معرض کشش قرار دهید و سپس متناوبا عقب بکشید.لازم به توضیح است که حرکات را به ارامی انجام دهید.وظیفه اصلی : دستگاه پرس پا موجب تقویت ماهیچه های ران و ساق پا می گردد.

دو فرمانNO 06

نحوه استفاده از دستگاه : در مقابل دستگاه به حال ایستاده و روبروی فرمان قرار بگیرید. چرخ ها را در جهت همسو یا در جهت مخالف به آرامی بچرخانید..وظیفه اصلی : تقویت ماهیچه های ناحیه شانه، مفاصل آرنج ها و مچ ها و تقویت عملکردهای قلبی و تنفسی و گردش سریع خون در بدن.توجه : مناسب برای افراد در تمام رده سنی به ویژه افرادی که ناراحتی قلبی و عروقی دارند. سرعت و قدرت چرخش فرمان باید به آرامی صورت گیرد.

مسگری NO 07

نحوه استفاده از دستگاه : محکم بایستید و بدنتان را به صورت کشیده و در یک را ستا قرار دهید. سپس به صورت آرام به چپ و راست بچرخید. حفظ تعادل بدن در قسمت های سر و دست ها و حرکت پاها بسیار مهم می باشد که بایستی حتما رعایت شود.وظیفه اصلی : دستگاه مسگری جهت تقویت ماهیچه های شکم ، کمر،ستون فقرات و افزایش انعطاف پذیری و تحرک مفاصل ستون فقرات و پشت کاربرد دارد.چرخش کمر با کشش متعادل در ماهیچه های کمر تاثیر بسزایی در باز کردن کانالها و رگها و تسریع در گردش خون و تقویت ماهیچه های کمر خواهد داشت.توجه : دستگاه مسگری مناسب برای تمام سنین بوده و اندام ها را زیبا و متناسب می نماید.

دراز و نشست NO 08

نحوه استفاده از دستگاه : روی نیمکت بنشینید و پاهای خود را زیر میله ها قلاب کنید. به عقب خم شوید و تمرین دراز نشست را انجام دهید.وظیفه اصلی : پرورش و تقویت عضلات شکم و کاستن چربی های ماهیچه های شکم و پهلو ها.توجه : برای افرادی که دارای موقعیت وخیم مهره های کمری هستند این حرکت توصیه نمی شود.

انعطاف پاNO 09

نحوه استفاده از دستگاه : بافت و پيوندهاي عضلات پا را كشش داده و باعث افزايش تحرك و خم شدگي مفاصل مي‌شود .وظیفه اصلی : يك پارا متناسب با قد خود در داخل دستگاه قرار داده و با فشار به پاي ديگر حركات كششي را به اطراف تمرين كنيد .

گام زن دست و پاNO 10

نحوه استفاده از دستگاه : پاهای خود را بر روی پدالها قرار داده دستگیره ها را با دستهای خود نگه دارید و در عین حال دست ها و پاهای خود را متناوبا حرکت دهید.وظیفه اصلی : فعالیت و تمرین تمام مفاصل بدن و تقویت عملکرد های قلبی و تنفسی مناسب برای سوزاندن و کاستن چربی در اعضاء بدنتوجه : مناسب برای افراد در تمام رده سنی. لطفا روی پدال ها نپرید. هر دستگاه فقط باید توسط یک شخص مورد استفاده قرار گیرد.

ماساژور کمر و پشتNO 11

نحوه استفاده از دستگاه : برای ماساژ بدن ابتدا مقابل هر یک از بخش های دستگاه ماساژور ایستاده و سپس بدن خود را به آرامی به سمت بالا و پایین و چپ و راست حرکت دهید. ورزشکار باید به این نکته توجه کند که بدن خود را به آرامی حرکت دهد.وظیفه اصلی: دستگاه ماساژوربرای تقویت کمر، ماساژ دادن ماهیچه های کمر و ماساژ کامل عضلات پشتی بدن، سیستم عصبی مرکزی، بر طرف کردن خستگی و لایروبی کانال ها و رگ های خونی و سیستم گردش خون کاربرددارد.توجه: دستگاه بدن سازی ماساژور برای جوانان ، افراد میانسال و بزرگسالان مناسب می باشد.

بارفیکس چرخشیNO 12

نحوه استفاده از دستگاه : فرمان بالا را گرفته و به صورت عمودی به طرف بالا و پایین و در مرحله دوم در مرحله ایستایی به طرف چپ و راست خود را به چرخش در آورید. وظیفه اصلی : جهت افزایش قد و تقویت بازوها و به تحرک درآوردن کلیه اعضاء بدن. این ورزش بسیار مفرح و برای تقویت دیسک کمر مناسب است.توجه : مناسب برای افراد در تمام رده سنی

چهار فرمانNO 13

نحوه استفاده از دستگاه : در مقابل دستگاه به حال ایستاده و روبروی فرمان قرار بگیرید. چرخ ها را در جهت همسو یا در جهت مخالف به آرامی بچرخانید.وظیفه اصلی : تقویت ماهیچه های ناحیه شانه، مفاصل آرنج ها و مچ ها و تقویت عملکردهای قلبی و تنفسی و گردش سریع خون در بدن.توجه : مناسب برای افراد در تمام رده سنی به ویژه افرادی که ناراحتی قلبی و عروقی دارند. سرعت و قدرت چرخش فرمان باید به آرامی صورت گیرد                                                                                                                                                                                                             

پاراللNO 14

دو حرکت مختلف با استفاده از این دستگاه قابل انجام است. نحوه استفاده از دستگاه :حرکت اول دو طرف دستگیره را از روبرو بگیرید. سر و سینه را صاف نگه دارید و پاهای خود را به طرف جلو و عقب حرکت دهید.حرکت دوم : دو طرف دستگیره را محکم بگیرید. پا های خود را از زانو به عقب خم کنید و خود را به سمت پایین و بالا از طریق خم کردن آرنج دست حرکت دهید. (حرکت پارالل) این حرکت جزو حرکات پایه پرورش اندام و پاورلیفتینگ می باشد..وظیفه اصلی : در حرکت اول: تقویت عضلات شکم مخصوصاعضلات تحتانی شکم کم کردن چربی و حجم شکمدر حرکت دوم : تقویت عضلات پشت بازو ، ساعد ، شانه و  سینه همچنین این حرکت باعث بهبود عملکرد قلب، شش ها و قفسه سینه می شود.در هر دو حرکت بدن باید بالاتر از دستگاه باشد.توجه : مناسب برای افراد میانسال، جوانان و نوجوانان

ایستایی زیر بغلNO 15

نحوه استفاده از دستگاه : دو دستگیره بالا را گرفته و به صورت عمودی و یا ایستایی توسط دو دستگیره، خود را به حرکت در آورید.وظیفه اصلی : تقویت شانه ، بازو ، ساعد و مفاصل آرنج ها و مچ ها و افزایش قد و رسیدن اکسیژن بیشتر و تقویت عضلات قلب. این دستگاه همچنین خون رسانی بدن را بالا برده و موجب گردش سریع خون در عروق می شود..توجه : مناسب برای افراد در تمام رده سنی.

توسن(اسب سواری)NO 16

نحوه استفاده از دستگاه : بر روی دستگاه نشسته دستگیره را گرفته و پدال را به سمت جلو به حرکت در آورید و با هر حرکت یک نفس عمیق بکشید..

وظیفه اصلی : تقویت فعالیت های قلبی و تنفسی، تقویت ماهیچه های کمر و شکم و پا و افزایش توان مناسب برای تقویت خم شدن و کشش در مچ و آرنج و مفاصل لگن و زانو.توجه : مناسب برای سنین مختلف

میز شطرنج NO 17

توضیح ندارد

قوس کمر  NO 18

نحوه استفاده از دستگاه: در حالی که به صورت عمودی قرار دارید، فاصله خود را نسبت به دستگاه تنظیم نمایید. دستگیره را گرفته و خیلی آرام به طرف بشت و یا بالعکس بر روی دستگاه خم شوید.وظیفه اصلی: تقویت ماهیچه های اعضای بدن در قسمت بالاتنه و ماهیچه های شکمی، کمر و همچنین بهبود توازن بدن.توجه : افراد مبتلا به ناراحتی کمر و ستون فقرات از این حرکت پرهیز کنند. این حرکت می تواند با رعایت نکات فوق بر روی شکم نیز انجام شود.

تردمیلNO 19

توضیح ندارد

 NO بارفیکس ثابت 20

نحوه استفاده از دستگاه : ابتدا ارتفاع را با تناسب به قد خود تنظيم نمائيد سپس دستها را به اندازه عرض شانه باز كرده و با كف دستها را به اندازه عرض شانه باز كرده و با كف دست از ميله بارفيكس آويزان شويد و خود را تا آنجا بالا بكشيد كه چانه به بالاي ميله برسدسپس به نقطه شروع باز گرديد، و اين عمل را تكرار كنيد .وظیفه اصلی:

1. تقويت عضلات جلو بازو و عضلات كمربند شانه اي و ذوزنقه اي پشت كمر و سينه اي كوچك

2.افزايش حجم دور بازو و ساعد

3.يكي از بهترين عوامل قدرت گروههاي اصلي عضله اي است .

توجه:قابل استفاده براي همه سنين

No قایقرانی21

نحوه استفاده از دستگاه : روی صندلی نشسته، پای خود را روی جاپایی گذاشته و دسته ها را با دو دست گرفته با آرامی و هماهنگی دستهای خود به جلو و عقب ببرید.وظیفه اصلی: از دستگاه قایقرانی ثابت جهت تقویت عضلات زیر بغل و پا و عضلات تحتانی استفاده می گردد.توجه: دستگاه  قایقرانی ثابت برای همه سنین مناسب  می باشد.

 

اخبار ما

انا لله و انا الیه راجعون

انا لله و انا الیه راجعون

انا لله و انا الیه راجعون همانا ما از خداییم و به سوی او باز میگردیم

مشاهده مطلب

سال نو مبارک

سال نو مبارک

حلول سال نو و بهار پرطراوت را که نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت می باشد رابه تمامی عزیزان تبریک و تهنیت عرض نموده

مشاهده مطلب

افتتاح دفتر جدید شرکت طرح معماری ماندگار پارس

افتتاح دفتر جدید شرکت طرح معماری ماندگار پارس

افتتاح دفتر جدید واقع در شهر تاریخی یزد مقارن با روز مهندس و با حضور مدیرعامل برگزار گردید.

مشاهده مطلب

FMP 01 & 02

FMP 03 & 04

FMP 05 & 06

FMP 07 & 08

FMP 09 & 10

FMP 11 & 12

FMP 13 & 14

FMP 13 & 14

FMp 15 & 16

FMP 17 & 18

FMP 19 & 20

FMP 21 & 22

TMP 01 & 02

TMP 03 & 04

TMP 05 & 06

TMp 07 & 08

TMP 09 & 10

TMP 11

NP 14 01

NP 14 02

بدنسازی، ماندگار پارس

MP 14 01

بدنسازی، ماندگار پارس

MP 14 02

بدنسازی، ماندگار پارس

بدنسازی

بدنسازی، ماندگار پارس

بدنسازی کودکان

بدنسازی، ماندگار پارس

بدنسازی

بدنسازی، ماندگار پارس

بدنسازی

بدنسازی، ماندگار پارس

بدنسازی